Interbiro se ponaša z več kot 20-letnimi izkušnjami pri opremljanju modernih pisarniških prostorov. Z močno usmeritvijo k kakovosti in zadovoljstvu strank, smo postali vodilni dobavitelj pohištvene opreme, znani po svoji kredibilnosti in zanesljivosti. Naša ponudba zajema širok spekter pisarniškega pohištva, med katerim so mize, stoli in dodatki, ki ustrezajo tako vodilnim kot operativnim delovnim mestom.
Naš prodajni program obsega pisarniške mize, konferenčne mize, pohištvo za recepcije in sprejemnice ter električno nastavljive pisalne mize, ki so idealne za sodobno delo na daljavo. V dodatku nudimo ergonomske pisarniške stole, konferenčne stole in večnamenske stole, ki so zasnovani in proizvedeni v skladu z najstrožjimi standardi kakovosti.
Smo ponosni, da naši izdelki izvirajo izključno pri priznanih evropskih proizvajalcih, kar zagotavlja najvišjo kakovost materialov in izdelave. Z naše strani lahko zagotovimo GS certifikate varnosti, LGA certifikate ergonomije ter potrdila o okolju prijazni proizvodnji in recikliranju materialov. Naša obračunana kratka dobavna roka in strokovna montaža sta dodana vrednost naše storitve.
Naša izbira pisarniških stolov omogoča vrhunsko ergonomijo sedenja. Na voljo so različni materiali oblazinjenja, od poliester in trevira tkanin do umetnega in naravnega usnja. Tako lahko izbira ustreza potrebam in željam vsakega posameznika.
Na voljo smo za svetovanje pri izbiri pravih stolov in pohištva, ki bodo ustrezali vašemu delovnemu okolju. Večina naših modelov je na voljo za ogled in preizkušnjo, kar zagotavlja, da boste izbrali najboljšo možnost za vaše needs.
Interbiro je sinonim za visoko kakovost, zanesljivost in inovativnost v svetu pisarniškega pohištva. Z našim širokim spekterom produktov in storitev, zagotavljamo, da bo vaše delovno okolje ne le funkcionalno, temveč tudi udobno in estetsko prijetno.