Društvo klavirskih pedagogov Slovenije, znano kot Epta Slovenija, je osrednja organizacija, ki se osredotoča na razvoj in promocijo klavirske pedagogike in umetnosti v Sloveniji. Epta Slovenija ponuja široko paleto storitev in aktivnosti, ki podpirajo učitelje klavirja, študente ter ljubitelje klavirja.
Klavirski dnevi predstavljajo edinstveno priložnost za mlade nadarjene pianiste, da se predstavijo in usposobijo v različnih okoljih. Epta Slovenija organizira klavirske dneve v različnih mestih, kot so Ljubljana, Velenje, Portorož in Slovenj Gradec, kjer so udeleženci lahko deležni koncertov, delavnic ter umetniških pogovorov z uspešnimi pianistkami in pianistii. Naše klavirske dni spremljajo tudi medijske vsebine in arhivski materiali, ki dokumentirajo pretekla dogajanja.
Ciklus Pianissimo, ki ga Epta Slovenija organizira, obsega niz koncertov, namenjenih mladim pianistom. V sezoni 2025/2026 bomo iskali nove nadarjene umetnike, ki bodo imeli priložnost nastopiti na naših koncertih. Na razpis se lahko prijavijo vsi pianistki iz Slovenije in zamejstva, ki študirajo tako na domačih kot tujini.
Epta Slovenija tudi spodbuja udeležbo na mednarodnih tekmovanjih in ponuja podporo mladim pianistom pri njihovem nastopu na različnih odrih. Eden od naših izjemnih uspehov vključuje drugo mesto slovenskega pianista Nejca Kampleta na 70. tekmovanju Marie Canals v Barceloni, kjer se je uvrstil med 300 pianistov iz celega sveta.
Društvo redno izdaja biltene, ki obravnavajo različne teme iz sveta klavirske pedagogike in izobraževanja. Prav tako je na voljo revija Virkla, ki predstavlja prispevke učiteljev in pianistov. Učitelji se lahko naročijo nanjo in prispevajo svoje izkušnje ter znanja, kar bogati našo skupnost.
Članstvo v Epti Slovenija prinaša številne prednosti, vključno s priložnostmi za strokovno izpopolnjevanje in povezovanje z drugimi strokovnjaki na področju klavirske umetnosti. Vabimo vse klavirske pedagoge in umetnike, da se pridružijo naši skupnosti in skupaj soustvarjamo prihodnost klavirske pedagogike v Sloveniji.