Pošta Slovenije nudi široko paleto poštnih, denarnih in e-storitev, ki so zasnovane za zadovoljitev potreb vseh uporabnikov. Njegove storitve vključujejo pošiljanje in prejemanje pošiljk po vsej Sloveniji ter v tujini.
Uporabniki lahko pošiljajo pisma, dopisnice in tiskovine, prav tako pa so na voljo storitve za slepe in slabovidne. Hitre pošte so na voljo znotraj mest in po vsej Sloveniji, kot tudi za mednarodne pošiljke preko različne hitre pošte (EMS, UPS). Pošta Sloveniji ponuja tudi široko paleto paketnih storitev, vključno s PS Paketomatom in samopostrežnimi paketniki.
Za denarne storitve Pošta Slovenije omogoča izplačilo gotovine na domu, kot tudi možnost plačila odkupnine prek POS terminala. Uporabniki lahko dostopajo tudi do storitev, kot so različne oblike plačil in hitri prenosi.
Ob dostopu do e-storitev Pošte Slovenije lahko uporabniki enostavno pošljejo pakete ter naročijo telegram. Mobilna aplikacija MojaPošta omogoča enostavno spremljanje pošiljk in upravljanje naročil, kar poenostavi dostop do poštnih storitev.
Pošta Slovenije ponuja tudi razbežnjenje trgovinskih storitev, vključno z darilnimi karticami, e-vinjeta, in znamkami ter filatelijo. Uporabniki lahko odkrijejo različne posebne izdaje in kolekcionarske predmete.
Pošta Slovenije ponuja celovite logistične storitve, informacijske rešitve ter sledenje pošiljkam. Uporabnikom omogoča tudi digitalizacijo dokumentacije in upravljanje z informacijami.
Podjetja lahko izkoristijo storitve oglaševanja in direktnega marketinga preko Pošte Slovenije, kar vključuje direktno pošto in sodelovanje pri namestitvi reklamnega materiala na poštnih okencih.
Pošta Slovenije nudi tudi podporo in pomoč uporabnikom za enostavno reševanje težav in vprašanji. Na voljo so vse informacije in pomoč, potrebne za prijetno izkušnjo.