Združenje pedagogov tehnične ustvarjalnosti Slovenije (ZPTU Slovenije) igra ključno vlogo pri razvoju in usposabljanju tehničnih talentov v Sloveniji. S poudarkom na sodobni inženirski pedagogiki, ZPTU že 15 let organizira različne simpozije ter sodeluje z mednarodnimi strokovnjaki in institucijami.
ZPTU Slovenije si prizadeva spodbujati tehnično ustvarjalnost na vseh nivojih izobraževanja, od vrtcev do univerz. S svojimi aktivnostmi in projekti združenje dviguje kakovost tehničnega izobraževanja, obenem pa ohranja tehniško kulturno dediščino. Z organizacijo simpozijev in sodelovanjem v mednarodnih okoljih, se ZPTU trudi postati pomemben akter na evropski in svetovni ravni inženirske pedagogike.
V kongresnem centru Bernardin ter drugih lokacijah so potekali mednarodni simpoziji, kjer so se podelila priznanja slovenskih pedagogov in raziskovalnih skupin za njihov prispevek k razvoju tehnične ustvarjalnosti. ZPTU Slovenije sodeluje z najuglednejšimi strokovnjaki in ohranja stik s svetovnimi trendi v izobraževanju in tehniki.
| Odnosi in priznanja | Odbor ZPTU je prejel številna priznanja, vključno s projektnimi ekskurzijami v priznane raziskovalne ustanove. |
| Pomen poklicnega šolstva | Direktor Centra za poklicno izobraževanje Republike Slovenije je izpostavil ključno vlogo poklicnega izobraževanja pri razvoju ustvarjalnosti in tehničnih veščin dijakov. |
V luči nenehno spreminjajoče se tehnološke pokrajine se ZPTU Slovenije osredotoča na razvoj sposobnosti učencev, da razmišljajo ustvarjalno in kritično. Z zavedanjem, da je tehnična ustvarjalnost osrednji dejavnik uspeha, ZPTU stremi k ustvarjanju okolja, kjer bodo mladi lahko razvijali svoje sposobnosti in ideje, ki prispevajo k napredku družbe in gospodarstva.
ZPTU Slovenije si prizadeva za sistematično in celovito izobraževanje, ki vodi k ustvarjanju inovativnih in konkurenčnih strokovnjakov za prihodnost. Zakošnja beseda, ki jo je izrekel župan Piran, je še posebej poudarila pomembnost dela ZPTU in njegov prispevek k tehnološkemu razvoju in izobrazbi v Sloveniji.